Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.
1. Prevádzkovateľ „ Cottage CEDER “ si vyhradzuje právo požadovať od klienta pri rezervácii zálohovú platbu vo výške 50% z ceny ubytovania. Rezervácia sa stáva záväznou pre prevádzkovateľa až po obdržaní zálohovej platby na účet prevaádzkovateľa.
2. Prevádzkovateľ je oprávnený účtovať nasledovné storno poplatky v prípade, že klient zruší svoju rezerváciu pobytu písomne, elektronicky, telefonicky v nasledovných lehotách:
Rezerváciu ubytovania klient môže stornovať 45 dní pred príchodom bez storno poplatkov.*
Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 44 dní pred dátumom príchodu, bude Vám účtovaný poplatok vo výške 10 % z celkovej ceny rezervácie. **
Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 30 dní pred dátumom príchodu, bude Vám účtovaný poplatok vo výške 30 % z celkovej ceny rezervácie. **
Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 14 dní pred dátumom príchodu, bude Vám účtovaný poplatok vo výške 50% z celkovej ceny rezervácie. **
Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 8 dní pred dátumom príchodu, bude Vám účtovaný poplatok vo výške 70 % z celkovej ceny rezervácie. **
Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 3 dní pred dátumom príchodu, bude Vám účtovaný poplatok vo výške 100 % z celkovej ceny rezervácie. **
* Počas prebiehajúcej pandemickej situácií, nie je možné vrátiť zálohovú platbu, vo forme finančných prostriedkov. Záloha sa meni na voucher, ktorý je možné využiť na akýkoľvek pobyt v priebehu jedného roka, v prípade ojedinelých situácií, je možné dobu trvania voucheru zmeniť na dlhšie obdobie, po písomnom dohovore s prevádzkovateľom.
** V prípade, že zo strany prevádzkovateľa nie je možné poskytnúť objednané služby z dôvodu, že sú zakázané alebo obmedzené nariadeniami ÚVZ SR, je možné rezerváciu zrušiť bez storno poplatku. Uhradená záloha sa mení na voucher, ktorý je možné využiť na akýkoľvek pobyt v priebehu jedného roka odo dňa zrušenia pôvodnej rezervácie.
Storno podmienky pre služby rezervované na obdobie „ TOP SEZÓNY “ Silvestra, t. j. v termínoch medzi 27.12. – 9.1. daného roka a na obdobie Veľkej noci, t. j. v termínoch medzi Zeleným štvrtkom a Veľkonočným pondelkom:
- rezervácia služieb na obdobie Silvestra a Veľkej noci podlieha povinnosti klienta uhradiť zálohovú platbu vo výške 100 % (sto percent) z ceny rezervovaných služieb. **
- ak Klient zruší zmluvu pre služby rezervované na obdobie Silvestra a Veľkej noci, bez ohľadu na čas zrušenia zmluvy klientom, nie je prevádzkovateľ povinný klientovi uhradenú zálohovú platbu vrátiť. **
** V prípade, že zo strany prevádzkovateľa nie je možné poskytnúť objednané služby z dôvodu, že sú zakázané alebo obmedzené nariadeniami ÚVZ SR, je možné rezerváciu zrušiť bez storno poplatku. Uhradená záloha sa mení na voucher, ktorý je možné využiť na akýkoľvek pobyt v priebehu jedného roka odo dňa zrušenia pôvodnej rezervácie.
Storno podmienky pre oneskorený nástupu na pobyt :
V prípade oneskoreného nástupu na pobyt je nutné túto skutočnosť nahlásiť vopred telefonicky na recepcii ubytovacieho zariadenia.
V prípade, že neskorý príchod nie je nahlásený, ubytovanie v deň príchodu negarantujeme. Ubytovanie bude možné až v nasledujúci deň, počas otváracích hodín recepcie. Ubytovateľ môže tiež neohlásené nedostavenie sa na pobyt brať ako zrušenie pobytu zo strany klienta a izbu alebo apartmán ponúknuť inému zákazníkovi. Storno poplatky sú v takom prípade účtované v plnej výške. To isté platí, aj keď z pobytu odíde zákazník skôr a objednané služby nedočerpá.
V prípade rezervácie pri väčších skupinách sa dané storno podmienky líšia, pre bližše informácie je potrebné kontaktovať prevádzkovateľa.